Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 12. desember 2011

10. og 11. desember; popsboller, sjokolade, 3.søndag i advent og fuglemat... :)

Blir et "dobbelt" innlegg, dette. Gårdagen forsvant litt for meg. Jeg lagde popsboller (risboller) sammen med ungene. Raskt å lage, og godt å spise. ;)
Etter jobb satte jeg meg ned med sjokolader, fyrstikkesker og scrappestæsj.
Resultatet ble noen ekstra gaver til jul. (bilder lenger ned i innlegget)
Jobb i dag også. Det hadde snødd masse, masse i natt, skulle vel egentlig tatt bilde av hvordan ting så ut ute da jeg våknet, men glemte det. Uansett så var det ganske stille og rolig på jobb, tror folk var snødd inne... ;)
3.søndag i advent, ogNiklas sin tur til å tenne lysene. Med tunga rett i munnen, og VELDIG konsentrert. :)
Fant ut jeg skulle lage mat til fuglene, spesielt nå når det kom så mye snø. Har brukt villfuglblanding og smeltet smult/matfett. La en tråd i muffinsform, fylte opp med frø og helte matfett over. Så får vi se i morgen hvordan de blir. :)


Her er sjokoladene og fyrstikkeskene jeg lagde i går. De lange er melkesjokolade fra Freia, og de mindre er fra First Price. Morsomt å dekorere disse. :)


















I morgen skal jeg på teater sammen med Silje og se Et juleeventyr. Gleder meg!


Ha en fin uke, bare 13 dager igjen til jul. :)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Mange fine bildeer som får fram julestemningen.

Så flotte sjokolader og fyrstikkesker du har lagd, de blir nok satt pris på .

klem :)

hanne sa...

Så koselige esker du har laget! Hyggelige presanger å gi bort - og motta ikke minst! ;-)
God ide å lage mat til fuglene også! her har vi pluss flere grader og bare veier...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...