Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 11. april 2011

I det kreative hjørnet... :)

Jeg har vært kreativ, og har faktisk scrappet. :) Godt å faktisk lage ting igjen, har vært litt trått på den fronten i det siste. But, I'm back! Juhu! :D En LO om en stolt Niklas som har blitt medlem i Elias-klubben, en bursdagsgave fra en tante. Da måtte vi ta bilde og sende til henne. Han var ganske så stolt selv. En LO fra London-turen i 2009, da vi tok undergrunnen opp til King's Cross for å finne Platform 9 3/4. Og vi fant den faktisk, det var kjempekult! :) Og fortjente en LO. Enda en London-LO, fra da vi hadde vært i Notting Hill, og funnet en fantastisk skobutikk. Vi måtte jo selvsagt shoppe litt, og jeg fant meg flotte støvletter. Jippi!:)

Og enda en fra London. Denne er fra Covent Garden, favorittstedet vårt i London. Elsket den markedsplassen, det var så mye å se på. Og så fint å gå rundt der om kveldene. Vil tilbake....


Denne LOen er også med i Ukens LO-ide for uke 14 på scrapping.no, der temaet var Tags.


Bursdagskort til en jente ungene var i bursdag hos for en stund siden. Liker å lage kort, selv om jeg ikke er så veldig flink til det enda. :)

En liten eske som har inneholdt en kortmappe fra Morris, ble en flott gaveeske, som man kan gi bort et gavekort eller penger i, f.eks.

Niesen min skal konfirmeres om tre uker, og jeg skal hjelpe litt til med dekor og slikt.


Her har jeg laget en gjestebok for gjestene å skrive en liten hilsen i. Boken er laget med Bind-It-All, og dekorert med fargene fra konfirmasjonen. Hun har valgt lilla og sølv, og sommerfuglene jeg har brukt, er faktisk en del av bordpynten.




Detaljer :)

Så, får håpe den kreative flow'en holder en stund til, har det så morsomt med å kreere ting. :)


Ha en fortsatt flott og kreativ uke. :)

2 kommentarer:

hanne sa...

Skal si du har laget mye flott! De layoutene var kjempetøffe! Det er tydelig å se at sønnen din er stolt ;) Skobutikker og London høres ikke dumt ut!
Ha en fin uke!

mellem sa...

Så mye flott du har laget. Likte godt Elias LO'en og Harry Potter :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...